zilele de sâmbătă și duminică, la adresa de e-mail resurseumane@cs.politiaromana.ro.
Candidații se pot înscrie la o singură școală de învățământ postliceal din cadrul Ministerului Afacerilor Interne.
La înscriere, candidaților li se atribuie un cod unic de identificare, folosit pe întreaga procedură de concurs.
La adresa de e-mail indicată, candidații vor primi în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data înregistrării acesteia (nu de la data transmiterii), scanată, cererea-tip de înscriere completată cu informațiile referitoare la codul unic atribuit și centrul zonal la care sunt arondați.
În situația în care candidatul nu a primit cererea scanată în acest termen, va proceda la
contactarea Serviciului Resurse Umane din cadrul I.P.J. Caraș-Severin, la numărul de telefon 0255/ 502.120.
După confirmarea înscrierii, candidații trebuie să depună dosarul de recrutare până la data de 3 noiembrie 2025 inclusiv, doar în zilele lucrătoare ale săptămânii, la sediul Inspectoratului de Poliție Județean Caraș-Caraș-Severin situat în județul Caraș-Severin, municipiul Reșița, Bd. A. I. Cuza nr. 40.
Toate informațiile legate de oferta educațională, condițiile de recrutare și documente necesare înscrierii se regăsesc pe site-ul Inspectoratului de Poliție Județean Caraș-Severin
https://cs.politiaromana.ro/ro/cariera/admitere-institutii-de-invatamant/anunt-admitere-scoli-postliceale-agenti-de-politie-sesiunea-octombrie-decembrie-2025
Etapele concursului includ evaluare psihologică, evaluare performanțe fizice, proba de evaluare a cunoștințelor și examinarea medicală.