Pagina principală · LIVE CAMERA CENTRU RESITA · Articole · Facebook Blog · Categorii de ştiri · Contactați-ne · Email -Admini · ARHIVA VIDEO Luni, Februarie 26, 2018
Navigare
Cele mai noi articole
Niciun articol disponibil
name
Curs Valutar BNR
name
name
IP address signature
TRAFIC
optimizare web
IN CURAND RADIO
Dosare penale întocmite de politistii de frontiera

Tânăr depistat în timp ce încerca să introducă ilegal în țară 1.000 de pachete cu țigări de contrabandă

Polițiștii de frontieră din cadrul Sectorului Poliției de Frontieră Socol au depistat un cetățean român în vârstă de 16 ani, care a încercat să introducă ilegal în țară, pe jos, pe la „frontiera verde”, cantitatea de 1.000 de pachete cu țigări de contrabandă.
Lansarea proiectului "Viziteaza-mă!!! O perspectivă a oraselor transfrontaliere prin atributiile turistice"

Primăria Municipiului Reșița anunță pentru data de 12 februarie, ora 14:00, la sediul Primăriei Reșița, conferința de presă dedicată lansării proiectului "Viziteaza-mă!!! O perspectivă a orașelor transfrontaliere prin atribuțiile turistice", proiect desfășurat în cadrul Programului Interreg IPA CBC România-Serbia.
Evaluare a activității Inspectoratului Teritorial al Poliției de Frontieră Timișoara pe anul 2017

Astăzi, la sediul Inspectoratului Teritorial al Poliției de Frontieră Timișoara s-a desfășurat ședința de “Evaluare a activității Inspectoratului Teritorial al Poliției de Frontieră Timișoara pe anul 2017”.

Cu această ocazie, în prezența domnului chestor general de poliție Ioan Buda, Inspector General al Poliției de Frontieră Române, precum și a reprezentanților altor instituții de cooperare, domnul comisar șef de poliție Tiberiu Giurea, împuternicit șef al Inspectoratului Teritorial al Poliției de Frontieră Timișoara a prezentat rezultatele obținute de structurile din cadrul Inspectoratului Teritorial al Poliției de Frontieră Timișoara pe parcursul anului 2017.
În urma aplicării noii Legi a salarizării, salariile personalului medical vor înregistra cresteri semnificative

Creșterile salariale prevăzute de Legea cadru nr.153/ 2017, privind salarizarea personalului medical din fonduri publice, se aplică în 2 etape:

— Începând cu data de 1 ianuarie 2018, salariile brute ale personalului medical cresc cu 25% față de nivelul acordat în luna decembrie 2017, inclusiv cel al sporurilor aflate în plata la 31 decembrie 2017.

— Începând cu data de 1 martie 2018, salariile medicilor și asistenților medicali cresc la nivelul salariilor de bază stabilite la nivelul anului 2022.
Locuri de muncă în judetul Caras-Severin, la data de 09.02.2018


SITUAȚIA LOCURILOR DE MUNCĂ VACANTE
Croația - Ninsori abundente si restrictii de circulatie

Ministerul Afacerilor Externe informează cetățenii români care se află, tranzitează sau călătoresc în Republica Croația că prognozele meteorologice indică importante căderi de precipitații sub formă de ninsoare. Din cauza stratului de zăpadă actual, se înregistrează întârzieri ale mijloacelor de transport persoane și mărfuri, în zonele montane Lika și Gorski Kotar, în zonele centrale și nord-vest.
Cod galben de ninsori însemnate cantitativ

Sursa : Administrația Națională de Meteorologie

COD : GALBEN

Ziua/luna/anul: 08-02-2018 Ora : 10:00

Intervalul : 08 februarie, ora 18 - 09 februarie, ora 17;

Zonele afectate : conform textului și hărții.

Fenomene : ninsori însemnate cantitativ;

Mesaj :

Au sosit în tară o mie de doze de imunoglobulină pentru tratamentul imunodeficientelor primare

Compania Națională “Unifarm” S.A. a informat Ministerul Sănătății că în cursul acestei dimineți au intrat în țară și urmează să fie distribuite către spitale un număr de o mie de doze de IGVena. De asemenea, în cursul acestei săptămâni, C.N. “Unifarm” S.A. a anunțat că va primi alte 600 de flacoane de INTRATECT. Ambele medicamente sunt utilizate pentru tratamentul imunodeficiențelor primare. De asemenea, pentru tratamentul imunodeficiențelor secundare, până la finalul acestei săptămâni vor mai fi achiziționate 2200 de flacoane de Pentaglobina.
Finantele din Regiunea 5 Vest au colectat cu 167,34 milioane lei mai mult decât în ianuarie 2017

În prima lună a anului 2018, Direcția Generală Regională a Finanțelor Publice Timișoara a colectat venituri bugetare în sumă totală de 925,63 milioane lei, cu 167,34 milioane lei (+22%) mai mult decât în ianuarie 2017, când s-au colectat 758,29 milioane de lei.
Primaria Resita a început activitătile de ecologizare pe raza orasului

La inițiativa colegilor din cadrul Serviciului de Gospodărie Urbană și Mediu, aproximativ 40 de beneficiari de ajutor social ce au obligația de a efectua ore în folosul comunității, împreună cu angajați ai primăriei Reșița, au desfășurat o acțiune de igenizare a malurilor Bârzavei, pe porțiunea din Centru spre Govândari, reușind să adune peste cinci sute de saci de peturi și alte tipuri de deșeuri. Acțiunea va continua și mâine, urmând să se intervină pe cursul Bârzavei, în zona Muncitoresc.
Precizări privind depunerea Formularului 230

Pentru a veni în sprijinul contribuabililor, dar și pentru desfășurarea în bune condiții a campaniei de depunere, până la data de 25 mai 2018, a formularului 230 „Cerere privind destinația sumei până la 2% din impozitul anual pe veniturile din salarii și din pensii”, vă precizăm următoarele:
De anul acesta, contribuabilii depun exclusiv online 13 declaratii fiscale

De anul acesta, contribuabilii depun exclusiv online 13 declarații fiscale. Măsura adoptată prin Ordinul Președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală nr. 2326/2017, publicat în Monitorul
Oficial nr. 649/08.08.2017, prin care 13 declarații fiscale se depun
numai online conduce la o scădere a cheltuielilor de deplasare și a
resurselor necesare tipării, la evitarea cozilor și, implicit, la
economisirea timpului, dar și la protecția mediului înconjurător.
Astfel, începând cu 01 ianuarie 2018, contribuabilii depun obligatoriu prin mijloace electronice sau prin sistemul electronic de transmitere la distanță, următoarele declarații fiscale:
Comunicat de presa-USR Filiala Resita

USR Filiala Reșița manifestă o preocupare constantă pentru alinierea orașului la norma europeană care prevede 26 mp de spațiu verde pe cap de locuitor și în egală măsură pentru fluidizarea traficului în oraș, fapt pentru care a înaintat o solicitare de dezbatere publică Primăriei Reșița, în data de 05.02.2018.
Textul solicitării:
Activitatea desfășurată de Inspectoratul Teritorial de Muncă Caraș-Severin în luna ianuarie 2018


În prima lună a anului 2018, Inspectoratul Teritorial de Muncă Caraș-Severin a efectuat 220 controale, din care 122 în domeniul relațiilor de muncă și 98 în domeniul securității și sănătății în muncă, aplicându-se amenzi contravenționale în valoare de 63.000 lei.
Impozite si taxe - bonificatii - penalitati - majorari de intarziere


Primăria Municipiului Reșița aduce la cunoștința contribuabililor că până la data de 02.04.2018 se pot achita impozitele și taxele datorate bugetului local aferente primului semestru fără majorări de întârziere.
Colectarea selectivă a deseurilor menajere de la populatie

Colectarea selectivă este una dintre etapele esențiale ale unui management modern al deșeurilor menajere, în vederea transformării lor în produse utile. Aproape toate materialele care intră în compoziția deșeurilor, precum hârtia, sticla, ambalajele din plastic sau cutiile metalice, pot reprezenta obiectul procesului de colectare selectivă și apoi de valorificare.

Pentru reducerea volumului, a cantității deșeurilor supuse depozitării, dar și a creșterii gradului de recuperare a acestora, se colectează selectiv deșeurile reciclabile. Pentru acesta, Primăria municipiului Reșița a amplasat pe raza municipiului Reșița, la platformele de colectare a deșeurilor menajere de la populație, containere speciale pentru colectarea selectivă deșeurilor reciclabile, colorate și inscripționate corespunzător:
Urmărit general, depistat în P.T.F. Cenad

Polițiștii de frontieră din cadrul P.T.F. Cenad au depistat și predat autorităților competente un cetățean român, urmărit general, care avea de executat o pedeapsă privativă de libertate de 1 an și o lună pentru săvârșirea infracțiunii de uz de fals.
Relatiile contractuale, principala nemultumirea utilizatorilor de servicii de comunicatii electronice în 2017

În anul 2017Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații(ANCOM) a primit și soluționat3.593de reclamații de la utilizatorii de comunicații electronice și servicii poștale din România, cu aproape 25% mai multe față de anul 2016. „Relația contractuală cu furnizorul de servicii de comunicații electronice face subiectul celor mai multe reclamații care au ajuns la Autoritate,fie că este vorba despre nerespectarea contractului, facturarea incorectă sau modalitatea de încheiere a contractelor la distanță. Potrivit competențelor sale, ANCOM verificădacă furnizorii includinformațiile prevăzute de lege în contractele încheiate cu utilizatorii, precum și dacă sunt respectate condițiile de încheiere a contractelor la distantă”, a declarat Sorin Grindeanu, președintele ANCOM.

Servicii de comunicații electronice
E V A L U A R E A ACTIVITĂȚII INSPECTORATULUI DE POLIȚIE JUDEȚEAN CARAȘ-SEVERIN PE ANUL 2017


Priorități instituționale

În anul 2017 întreaga activitate a personalului inspectoratului a fost coordonată pentru îndeplinirea obiectivelor stabilite de către conducerea Poliției Române:

1). Creșterea gradului de siguranță și protecție pentru cetățeni prin protejarea persoanei, protejarea patrimoniului, siguranța stradală și siguranța rutieră;
Se actualizează Regulamentele de exploatare pentru construcțiile hidrotehnice aflate în Spațiul Hidrografic Banat

Administrația Bazinală de Apă Banat (ABAB) a actualizat și aprobat 32 de Regulamente de exploatare, la termenele stabilite de legislație, fiind în lucru alte 11 asemenea Regulamente de exploatare pentru construcțiile hidrotehnice aflate în Spațiul Hidrografic Banat. Aceste construcții hidrotehnice au rol de apărare împotriva inundațiilor (atenuarea undelor de viitură), de regularizare și de captare a debitelor de apă (irigații, piscicultură, alimentare cu apă potabilă și industrială, agrement, producere de energie electrică). În Spațiul Hidrografic Banat sunt 87 lucrări hidrotehnice din care ABAB administrează 43 de lucrări hidrotehnice (16 acumulări permanente, 27 acumulări nepermanente, 4 noduri hidrotehnice).
Conectare
Utilizator

Parolă



Încă nu eşti membru?
Înregistrează-te

Ţi-ai uitat parola?
Solicită una nouă
RECLAMA PUBLICITATE
Site-ul Iulik official.
VIZTATORI UNICI
<Flag Counter
CEAS

Bucharest

HOROSCOP

1,738,458 vizite unice
Cyclic by Fusion-Themes
Provided by Php-fusion V7 Themes | Freethemes4all.com

Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2018 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.