Pagina principală · LIVE CAMERA CENTRU RESITA · Articole · Facebook Blog · Categorii de ştiri · Contactați-ne · Email -Admini · ARHIVA VIDEO Luni, Decembrie 11, 2023
VIZTATORI UNICI
<Flag Counter
Browser Ip
IP address signature
APROXIMATIV 800 DE ACTIVITĂTI SPECIFICE DE CONTROL DESFĂSURATE DE POLITISTII DE IMIGRĂRI ÎN PRIMELE OPT LUNI ALE ACESTUI AN
fost depistați în situații ilegale peste 3.800 de străini, iar pentru neregulile constatate au fost aplicate 810 sancțiuni contravenționale.

În perioada 1 ianuarie – 31 august a.c., polițiștii de imigrări au organizat, la nivel național, 793 de activități specifice de control pe linia prevenirii și combaterii șederii ilegale și a muncii nedeclarate a străinilor, cu efective proprii și în colaborare cu structuri cu atribuții în domeniul ordinii și siguranței publice, precum și cu specialiști din cadrul Inspectoratului Teritorial de Muncă.



În urma acțiunilor și controalelor efectuate au fost depistați 3.765 de străini în situații ilegale.



Pentru abaterile constatate, au fost aplicate 810 sancțiuni contravenționale, străinilor și angajatorilor, pentru nerespectarea prevederilor legale privind regimul juridic al străinilor și angajarea în muncă a acestora.



De asemenea, în perioada de referință, pentru 3.028 de persoane au fost emise decizii de returnare, cu termen de plecare voluntară de pe teritoriul României, iar 930 au fost îndepărtate sub escortă.





Exemple:



TREI DECIZII DE RETURNARE AU FOST EMISE DE POLIȚIȘTII DE IMIGRĂRI



La data de 15 septembrie a.c., polițiștii de imigrări din București au depistat în ședere ilegală două persoane de 31, respectiv 36 de ani, ambele din Nepal, care desfășurau activități lucrative la o societate comercială, fără forme legale (fără aviz și contract individual de muncă).



Ca urmare a verificărilor efectuate, polițiștii de imigrări au emis pe numele străinilor decizii de returnare cu termen de plecare voluntară în 15 zile de pe teritoriul țării noastre, în conformitate cu prevederile Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 194/2002 privind regimul străinilor în România, republicată, cu modificările și completările ulterioare.



De asemenea, față de cele două persoane, polițiștii au luat măsura sancționării contravenționale cu avertisment.



Totodată, reprezentantul societății comerciale a fost invitat la sediul structurii de imigrări, în vederea continuării verificărilor și luarea măsurilor care se impun.



Două zile mai târziu (17 septembrie a.c.), polițiștii de imigrări au preluat de la polițiștii din cadrul Secției 22 Poliție un bărbat de 31 de ani, din India.



Din verificări a reieșit că persoana în cauză se afla în ședere ilegală, motiv pentru care i-a fost emisă decizie de returnare cu termen de plecare voluntară în 15 zile și a fost sancționată cu avertisment.

·



SANCȚIUNE ÎN VALOARE DE 10.000 DE LEI APLICATĂ DE POLIȚIȘTII DE IMIGRĂRI



La data de 20 septembrie a.c., polițiștii de imigrări din București au finalizat verificările în cazul unei societăți comerciale, de pe raza de competență.



Din verificări a reieșit că reprezentantul societății a primit la muncă pe teritoriul României un bărbat din India, care nu avea aviz de angajare sau detașare și nici contract individual de muncă încheiat în formă scrisă.



Ca urmare a celor constatate, societatea comercială a fost sancționată cu amendă în valoare de 10.000 de lei pentru nerespectarea prevederilor O.G. nr. 25/2014 privind încadrarea în muncă și detașarea străinilor pe teritoriul României, cu modificările și completările ulterioare.







BIROUL INFORMARE ȘI RELAȚII PUBLICE
Evaluări
Evaluarea este disponibilă doar membrilor.

Te rog conectează-te sau înregistrează-te pentru a vota.

Nu au fost postate evaluări.
Conectare
Utilizator

Parolă



Încă nu eşti membru?
Înregistrează-te

Ţi-ai uitat parola?
Solicită una nouă
HOROSCOP

5,774,188 vizite unice
Cyclic by Fusion-Themes
Provided by Php-fusion V7 Themes | Freethemes4all.com

Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2023 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.